Pagini

vineri, martie 26

Contact



Pentru serviciile de mediere

Bucuresti 

TELEFON: 

021.313.54.77
0721.791.680
0788.635.177

Adresele de e-mail la care ne puteți solicita sprijinul:

contact@avocatimediatori.ro
fanutalisman@yahoo.com

 Alte adrese web: 

3 comentarii:

Mediator Danciu Ioan Viorel spunea...

Fanuta ,
multumesc pentru comentariul la mediator=manager. Si ai dreptate. Acelasi lucru l-am spus si eu in articolul despre "siguranta si risc". Ca mediatorii se pot asocia cate 2-3 sau mai multi si pot sa se apuce sa faca mediere. Putem sa facem ce dorim , nu ne opreste nimeni. In articolul la care ai facut comentariul, pertinent de altfel, nu aveam intentia sa sperii sau sa descurajez pe vreun coleg, ci doar pe aceia care devin mediatori din cu toate alte motive decat de a face mediere, sau care asteapta ca medierea sa fie obligatorie.
Nu vreau sa fiu inteles gresit, si sunt constient ca e nevoie de mediatori ca de aer si nu mi-e teama de concurenta. Dar mi-e teama ca au intrat printre noi si multe "uscaturi" si vor aduce si aduc mari deservicii medierii si celor care doresc intr-adevar sa faca mediere.
In rest numai de bine si cat mai multe nedieri.
Viorel Danciu - mediator

Fanuta Lisman spunea...

Stimate coleg,
Comentariul la care faci referire (si care poate fi gasit aici: http://mediatorsm.blogspot.com/2010/10/mediator-manager.html#comments) a avut rostul de a intari cele spuse de tine si de a-i incuraja pe colegii care inca stau in cumpana, daca sa se apuce de lucru ori ba.

Articolul Mediator = manager, in opinia mea, exprima si gandurile mele si cred ca este unul pertinent.

Intr-adevar, cine ia decizia de a intra in mediere, are nevoie sa faca o astfel de analiza pe care si tu o sugerezi.

In ceea ce priveste „uscaturile„, dupa cum stim, fiecare padure are, in fiecare profesie se gasesc. O luam ca atare. De copncurenta nu m-am temut nici eu. Sunt perfect constienta ca este loc pentru toata lumea.

De aceea, am incercat sa promevez orice initiativa de organizare in mediere, sa promovez orice coleg la inceput de drum. O voi face si in continuare. Cu cat vom deveni un corp profesional mai inchegat, cu atat medierea va fi maibine vazuta in societate si, implicit, cu totii vom avea de castigat.
Imi doresc doar ca tot mai multi dintre colegi sa accepte aceasta realitate.

Un mediator este un altruist prin definitie, este un om de echipa, un om dedicat profesiei alese.

Iar articolul in discutie cred ca va fi util multora.

Ca atare, te asteptam in continuare si cu alte opinii.
Succes in continuare.

P.S. Sper sa ne vedem la Congresul Mediatorilor din noiembrie.

Ilie Neagoe spunea...

Va felicit pentru transparenta si informatiile pe care le-ati postat. Articolul despre raspunderea magistratilor m-a ajutat enorm in a ma "destupa" cu privire la starea justitiei romane si implicit a natiunii. Daca erati avocat aveam maxima incredere in dumneavoastra datorita perceptiei extrasenzoriale pe care am simtit-o citind in blogul dumneavoastra. Nu va pot spune aici despre necazurile cu justitia, insa va pot preciza ca datorita ambiguitatilor si netransparentei actelor de justitie, multe acoperitoare de fapte si acte grave ce privesc coruptia din societatea romaneasca, descopar dupa mai bine de 8 ani de lupta judiciara, un complot ce functioneaza la vedere, prin omisiunile unor judecatori. Aceste omisiuni sunt de fapt complicitati impotiva avutului privat, a avutului public inclusiv a ordinii de drept si economiei nationale. Ca simplu cetatean, sunt oripilat, dar si afectat direct, ca si majoritatea cetatenilor acestei tari ce locuiesc la blocuri, ce acum suporta in masa consecintele nerespectarii legilor si drepturilor fundamenetale.
Va urez numai sucse si impliniri. Multa sanatate si dragoste.
Cu deosebita stima
Ilie Neagoe din Craiova

Trimiteți un comentariu

Puteți solicita informații sau vă puteți programa pentru o primă ședință de informare.
În cel mai scurt timp posibil vă vom răspunde.
În acest sens, vă rugăm să ne furnizați următoarele date:
1. Nume, prenume
2. Telefon – pentru a fi contactat in vederea programării
3. Tip de litigiu/ conflict
4. În ce parte a zilei puteți fi programat/ă.