Pagini

joi, mai 21

LA MULŢI ANI ÎNGERAŞ!






La mulţi ani, fata mea!

Mulţumesc Doamne că am avut şansa să trăiesc, să simt, să am ce este mai de preţ pe lumea aceasta:IUBIREA!
N-ar fi fost deplină fără Îngeraşul meu.

În aceste momente pline, aş trimite în văzduh căldura ce inundă căminul meu, în speranţa ca măcar o adiere din ea să atingă şi obrazul acelor copii cărora nimeni nu le mângâie obrazul fin şi nu le urează: LA MULŢI ANI!

LA MULŢI ANI,ŞI VOUĂ, COPII OROPSIŢI!
Un zâmbet, un gând, o floare de la Mami, Tati şi Elena.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Puteți solicita informații sau vă puteți programa pentru o primă ședință de informare.
În cel mai scurt timp posibil vă vom răspunde.
În acest sens, vă rugăm să ne furnizați următoarele date:
1. Nume, prenume
2. Telefon – pentru a fi contactat in vederea programării
3. Tip de litigiu/ conflict
4. În ce parte a zilei puteți fi programat/ă.